Una selecció de preguntes i respostes per resoldre tots els teus dubtes
Com tornar el meu crèdit
(7)Com torno el meu crèdit?
Pots escollir entre pagar mitjançant transferència bancària o mitjançant Targeta de Dèbit. Recorda que pots introduir diverses targetes i pagar cada cop amb la que prefereixis.
Com puc fer el pagament del meu crèdit?
Transferència bancària a qualsevol dels nostres comptes:
CaixaBank: ES85 2100 3013 2622 0065 8395
Banc Santander: ES09 0049 1821 03 2810655709
Inclou el teu codi de préstec al concepte i el teu nom, cognoms i DNI o NIE el remitent
Targeta de Dèbit:
Accediu a la vostra Àrea Personal d'AvaFin, seleccioneu la targeta que tingueu registrada i procediu al pagament.
Pagament mitjançant transferència, com funciona?
Els nostres comptes són els següents:
Caixabank: ES85 2100 3013 2622 0065 8395
Santander: ES09 0049 1821 03 2810655709
Has de fer una transferència afegint-hi el remitent (el teu nom i el teu DNI) i el concepte (El teu Codi de Préstec).
Pagament mitjançant targeta, com funciona?
A l'apartat Targetes de pagament del teu Àrea Personal trobaràs les diferents targetes que has proporcionat. Només has de clicar a la que vulguis fer servir i confirmar el pagament.
No puc pagar ni per transferència ni per targeta. què puc fer?
Dirigeix-te directament a qualsevol oficina de CaixaBank, Bankia o Banco Santander i realitza un ingrés a finestreta oa caixer automàtic. Hauràs d'aportar les dades següents:
Beneficiari: AVAFIN SPAIN, SLU
Ordenant: El teu nom i el teu DNI
Concepte: El teu codi de préstec
Comptes:
Caixabank: ES85 2100 3013 2622 0065 8395
Banc Santander: ES09 0049 1821 03 2810655709
No puc anar al banc avui, algú pot pagar el crèdit per mi?
És clar que algú pot pagar el crèdit per tu, l'únic que ha de fer aquesta persona és posar el teu nom i DNI en el concepte de la transferència perquè nosaltres sapiguem que aquest pagament és teu.
He tingut un imprevist i no puc tornar el crèdit a temps, què puc fer?
Pots sol·licitar un ajornament fins a 30 dies. Podràs triar entre ajornar el teu préstec entre 10, 15 o 30 dies més. Accedeix al teu compte a la nostra pàgina web o truca'ns per telèfon per tramitar-lo. Abans de res, comunica't amb nosaltres. A avafin.es valorem molt el contacte amb el client. És molt important que els nostres operadors puguin parlar amb tu per buscar una solució que funcioni per a tots dos.
Sobre avafin.es
(2)Què és avafin.es?
Avafin.es és una empresa en línia que ofereix crèdits ràpids per solucionar, de manera ràpida i senzilla, aquells imprevistos que afecten la nostra liquiditat. T'oferim des 50 € fins 1000 € a tornar a 30 dies en el cas dels minicrèdits, sent la forma de sol·licitar el crèdit totalment en línia.
Com nou client, et demanem que et registris amb nosaltres i que verifiquis les teves dades bancàries. Això et portarà uns minuts, però recorda que com més informació ens facilitis, més ràpida serà la resposta.
Quan estiguis registrat amb nosaltres, i en cas que necessitessis demanar un nou crèdit, el procés serà moltíssim més ràpid, i la teva sol·licitud serà aprovada automàticament. Tindràs un aprovat directe en temps rècord!
Com contacte amb avafin.es?
Pots contactar amb nosaltres al nostre horari d'atenció al client de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 i també els dissabtes de 09:00 a 17:00 hores al telèfon 900 533 518.
També pots enviar-nos un email a info@avafin.es o xatejar amb els nostres operadors des de la nostra web.
Com sol·licitar un crèdit
(6)Com puc sol·licitar un crèdit?
És molt senzill! Si ets client per primera vegada et demanarem que et registris amb nosaltres. Trigaràs uns minuts, però un cop et registris, en cas que necessitessis recórrer novament als nostres serveis, el procés serà molt més ràpid i la teva sol·licitud de crèdit serà aprovada automàticament.
Quant de temps triguen a respondre?
A avafin.es sabem com n'és d'important la rapidesa per a tu i sempre intentarem tramitar el teu crèdit com més aviat millor.
Si la teva sol·licitud compta amb tota la informació necessària, dins del nostre horari d'atenció al client, pot ser tramitada en tan sols 15 minuts. Comprovat!
Un cop aprovada la teva sol·licitud, farem la transferència dels teus diners en menys de 15 minuts.
Quants diners puc demanar la primera vegada al meu crèdit?
La primera vegada, el màxim de diners que concedim a nous clients és de 300 euros.
Aquesta no és una quantitat assegurada ja que a avafin.es tindrem en compte a part de les teves necessitats, la informació que ens has enviat per decidir quant et podem oferir.
Quins requisits he de complir per demanar el crèdit?
Els nostres requisits mínims per poder sol·licitar un microcrèdit són els següents: Tenir una edat compresa entre 18 i 65 anys, ingressos mensuals demostrables, ja sigui a nòmina, atur o pensió i no tenir cap apunt de morositat.
Quina documentació necessito aportar per sol·licitar el crèdit?
Només caldrà que aporteu un document oficial d'identitat.
Com contacte amb avafin.es?
Pots contactar amb nosaltres al nostre horari d'atenció al client de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00, també els dissabtes de 09:00 a 17:00 hores, al telèfon 900 533 518.
També pots enviar-nos un email a info@avafin.es o xatejar amb els nostres operadors des de la nostra web.
Com verificar la meva identitat
(10)Què és la verificació d'identitat?
Es tracta del procés de verificació d'identitat pel qual es comprova que les dades aportades pel client són reals i segurs. L'objectiu és de prevenir qualsevol tipus de frau i protegir el consumidor de qualsevol activitat delictiva.
Per què he d'enviar la meva documentació personal?
La Unió Europea requereix que les institucions financeres facin comprovacions d'identitat amb la finalitat de lluitar contra el blanqueig de capitals i el finançament del terrorisme.
A més, estem fermament compromesos amb la seguretat personal dels nostres clients i per això volem prevenir qualsevol acció fraudulenta que et pugui afectar.
Aquest procés és segur?
La captura i el processament del vostre document d'identitat estan dissenyats amb alts estàndards de seguretat durant totes les parts del procés, des de la mateixa captura, fins a la compilació i la validació de les dades.
Quina documentació he d'aportar?
Per fer la comprovació de dades, necessitaràs tenir a mà la teva document d'identitat vigent sense caducar. Actualment acceptem: DNI, NIE o Passaport.
Per què he de permetre accedir a la meva càmera?
Per poder protegir-te de qualsevol acció fraudulenta necessitem assegurar-nos que el teu document d'identitat és original. Per això és necessari fer una fotografia usant el vostre dispositiu. Per raons de seguretat del vostre navegador, aquest us demanarà accés a la càmera.
No obstant això, nosaltres no tindrem accés a la teva càmera de qualsevol altra manera en cap moment excepte en el moment de fer la captura.
¿ Com puc accedir al navegador a la meva càmera?
Android: Accedeix als paràmetres del telèfon i cerca l'aplicació del navegador que utilitzeu. Clica per confirmar que permet accedir a la càmera.
iOS: Si utilitzeu Safari, entreu a Paràmetres i busqueu l'aplicació. Feu clic per confirmar que podeu accedir a la càmera. Si utilitzeu Chrome o Firefox, comproveu si heu autoritzat l'accés a la càmera des de la icona del cadenat que apareix a la finestra del navegador.
Per què no puc fer la fotografia del meu dni o em diu que és invàlid?
Comproveu que el vostre DNI no estigui caducat i que estigui en bon estat de conservació (Pot ser que si està esquerdat o deteriorat no es pugui reconèixer).
Si igualment no pots fer la captura, posa't en contacte amb nosaltres al nostre centre d'Atenció al Client.
No puc capturar correctament el document, què puc fer?
Intenta posar el document sobre una superfície fosca alineant les vores del document amb les vores del marcador de posició. Les vores s'encendran amb color verd.
Evita les brillantors, fosques i/o ombres a la teva captura perquè sigui llegible. Finalment, no mogueu el document quan les vores estiguin en verd.
Continuo sense poder-ho fer correctament, Algun consell?
El document no ha de ser retallat a la captura. Totes les vores han d'estar visibles. Tota la informació ha de ser llegible sense tenir àrees amb brillantors ni ombres. Per obtenir els millors resultats, la imatge hauria de ser capturada usant un dispositiu mòbil.
Qui presta aquest servei de verificació?
El procés està implementat per Mitek Systems, referent mundial en solucions de programari mòbil i web i un dels líders globals a Verificació d'Identitat.
Mitek compta amb una reputació fiable: més de 6.400 entitats han incorporat la seva tecnologia integrant-la en les seves aplicacions, les quals són utilitzades per més de 80 milions d'usuaris. Compta amb la certificació SOC2 i ISO i cotitza públicament al mercat de valors NASDAQ.
Durant el meu crèdit
(3)Com sé quin dia he de tornar el crèdit?
Tu tries el dia en què ens tornaràs el crèdit que pots gaudir des d'1 a 30 dies des que ho sol·licites. Tot i això, et confirmarem el dia exacte en el contracte que t'enviarem per correu electrònic.
Igualment si tens algun dubte sobre el teu crèdit sempre pots contactar amb nosaltres.
On arriba el contracte del meu crèdit?
A avafin.es ens agrada cuidar el medi ambient 🙂 amb el que només t'enviarem el contracte per email. Igualment si vols una factura, no tens més que demanar-la!
Com contacte amb avafin.es?
Pots contactar amb nosaltres durant el nostre horari d'atenció al client de dilluns a divendres de 09:00 a 19:00 i també els dissabtes de 09:00 a 17:00 hores al telèfon 900 533 518.
També pots enviar-nos un email a info@avafin.es o xatejar amb els nostres operadors des de la nostra web.